Avatar billede ahw Praktikant
21. oktober 2003 - 21:31 Der er 5 kommentarer

pointsystemet i Eksperten

Jeg er ny her og har endnu ikke kunnet finde oplysninger om pointsystemet.
Lad os antage at jeg stiller et spørgsmål og tildeler f.eks. 200 points. Jeg får nu nogle svar - men hvordan sørger jeg så for at vedkommende, der svarer får sine points?
Hvordan angiver jeg at der er afgivet et svar, men at det ikke er blevet accepteret (fordi det f.eks. svarer på noget andet, end jeg har spurgt om?)
Avatar billede mat Nybegynder
21. oktober 2003 - 21:33 #1
Avatar billede exp Juniormester
21. oktober 2003 - 21:47 #2
http://expfaq.1go.dk/ <== brug 10 minutter derinde, så er du rustet til at blive ekspert ;-)
Avatar billede ahw Praktikant
21. oktober 2003 - 22:49 #3
Jeg takker 1000 gange for de gode kommentarer, jeg har modtaget - tak skal I have for venligheden
Avatar billede popsy Novice
21. oktober 2003 - 22:50 #4
For at lukke dette spørgsmål skal du selv lægge et svar, og efterfølgende acceptere det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2003 - 22:59 #5
se her kommer en boks :)