22. oktober 2003 - 13:26Der er
3 kommentarer og 1 løsning
Adgang til hotfix til C5 v. 3
Er der nogen som kan sende/maile de 2 rettelser der er til Navision C5 v. 3. Jeg er ved at konvertere en lille sag på 1,8 Gb Database og den fejler ved konvertering/indexering af projekter. Håber at disse hotfix/sp kan hjælpe. Illemann
Hotfix og spervicepatch kan du få kvit og frit hos din forhandler. De hjælper dog ikke på indexfejl i forbindelse med opdatering.
Du skal FØR du konverterer (mener du konverterer, eller løfter du versionen?) reindexere alle kartoteker. Disse skal være fejlfri, da det ellers går galt - i øvrigt en typisk fejl, men det er altså ikke konverterings skyld, men den gamle database.
Hi Mariaf Tak for svaret. Jeg er ved at konvertere fra 2.1 til 3.0. En gl. kopi af v 2.1 som kun fylder 1,1 Gb gled igennem konverteringen men den store database vil ikke. men jeg er ved at køre check og fix og derefter reindexering af datafilen, så det håber jeg hjælper. Jeg har adgang til partnerguide, men når jeg skal download patche og fixes bedes der om password igen og her virker det ikke. Iflg. Navision er der ikke noget galt, men de er ved at checke det af. Illemann
Hvis du har adgang til partnerguide, så skal du have et specielt password for at kunne downloade. Det får du af din lokale administrator, og der er et eller andet med at du kan finde ud af hvem det er, via forsiden.
Mht. det ekstra password: Årsagen er at downloads efterhånden kun lægges på sitet partnersource, der ligger et helt andet sted end partnerguide og har sin egen login.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.