Avatar billede djthomsen Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Bæseren i Min bærbar starter hele tiden!

jeg har lige købt en bærbar Medion men nåår den er tændt starter bæeseren/cooleren hvert 20 sekund for lige så hurtigt at stoppe igen, hvad ka jeg gøre ved det? den køre med xp home og er helt ny! og det er lidt irreterende at høre på i længden at den hele tiden starter!
Avatar billede djthomsen Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:22 #1
blæseren sku der nok stå!
Avatar billede dammeren Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:26 #2
Jeg har haft samme problem med en bærbar DELL C640. Her løste jeg problemet ved at opdatere bios.

Mvh.
Dammeren
Avatar billede hsm Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:27 #3
Prøv evt. at kigge på dette her program:

http://www.almico.com/speedfan.php
Avatar billede deafstar Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:28 #4
Hi

Er det en INTEL CPU, er det en mobile CPU...

Hvis du CPU har "step" så vil den start og stop, som den nu har brug for.

Hvad er det for en model bærbar. Og CPU

MAKE: Medion
Model:

CPU:

Tak.
DeafStar*
Avatar billede djthomsen Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:28 #5
hvordan gør man det  dammeren?
Avatar billede djthomsen Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:31 #6
cpu: mobile intel pentium 4 processor og modellen er 782???? tror jeg men er ik sikker !
Avatar billede deafstar Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:37 #7
Hvis du går in i din BIOS på din bærbar.

Og finder det da hedder "CPU step" og tager den fra.
Så skulle den holde op med at starte og stoppe hele tiden.

Tak
DeafStar*
Avatar billede djthomsen Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:40 #8
og hvor finder man bios?
Avatar billede deafstar Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:55 #9
Når du starter din "Laptop" så skulle den sige.

Press ( EN KNAP ) To access the BIOS
Avatar billede djthomsen Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:02 #10
Man kan komme ind under setup men der ka jeg ikke finde noget med cpu sted!
Avatar billede djthomsen Nybegynder
23. oktober 2003 - 16:08 #11
serøst vil i ikke hjælpe?
Avatar billede mjj Nybegynder
26. oktober 2003 - 00:36 #12
deafstar » Men er "step" ikke netop sat til fordi der er brug for det?
Kan det ikke have konsekvenser at slå det fra??? Har nemlig selv samme "problem", men kan man ikke risikere at CPU'en bliver for varm??
Avatar billede dammeren Nybegynder
26. oktober 2003 - 18:43 #13
Hvis du går ind på Medion's hjemmeside, http://www.medion.co.uk/,vælger download og indtaster serienummeret på din bærbar pc'er, så burde du kunne finde den nyeste bios opdatering.

Mvh.
Dammeren
Avatar billede djthomsen Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:24 #14
Nej fordi der er ingen opdatering til min bærbare! så hvad gør jeg så?
Avatar billede king Nybegynder
28. november 2003 - 23:04 #15
Til den sidste bærbar medion p4 mobil 2.8 kan opdateringer findes på den tyske side http://www.medion.de/downloads/?lang=de hvis man forstår tysk...