24. oktober 2003 - 23:10Der er
1 kommentar og 1 løsning
Jeg bruger php traid!
Hej eksperter =)
Jeg vil gerne lige have lidt vejledning til at sætte den boks på min phpmyadmin, sådan at den kommer frem hver gang jeg skal i databasen!
Og så skal i lige ligge mærke til at jeg bruger programmet PHP Traid (måske kender i det ikke) så jeg kan ikke bruge det standard tricks hvor jeg går ind i konfigurations filen og sætter det til!
phptriad mener jeg er en samlet pakke med apache, php og mysql. så derfor kan du godt bruge standard "tricks".
Gå ind i din config.inc.php for phpmyadmin og ret $cfg['Servers'][$i]['auth_type'] til 'http'
Hvis du så ikke får nogen "boks" op skal du ind i din httpd.conf og tilføje dette i bunden:
<directory d:/sti/til/mappen> Allowoverride All </directory> og genstart din webserver her efter.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.