Avatar billede historisk Nybegynder
26. oktober 2003 - 12:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskydning af udskrift - PCplus

Når jeg udskriver fakturaer og labels sker der forskydning fra anden side i udskriften. Det rykker sig en linie for hver ny side.

Venligst Historisk Samfund, Randers
Avatar billede briann Nybegynder
28. oktober 2003 - 00:55 #1
Et dumt spørgsmål:
Har du checket, at sidestørrelsen passer? Prøv at stille antal linier på det valgte sideformat en op eller ned og udskriv igen.
Har ikke PcPlus installeret mere, så jeg kan ikke lige fortælle dig hvor du finder det, men vend evt tilbage.
Mvh
Briann
Avatar billede historisk Nybegynder
28. oktober 2003 - 17:26 #2
Hej Briann,
Nej det var ikke et dumt spørgsmål. Men det har vi prøvet, stort set i alle kombinationer. Og intet hjælper. Der er altså to muligheder: enten er det i PCPlus eller i printeropsætningen. Hvis du (med din gamle erfaring) kommer på gode ideer, så vil vi blive meget glade.
Mvh.
Historisk Samfund
Lars Boelskifte
Avatar billede idani Praktikant
08. maj 2004 - 19:27 #3
Har du prøvet at skift printer i softwaren - til en af samme mærke men bare som ældre model.
Ellers er det muligt at din printer er så ny at den ikke understøtter DOS.

Endelig er der den mulighed at du skal ind selve printer opsætning og skifte din ASCII kode til enten 10 eller 13

Venlig hilsen
Ida