Avatar billede pacroonold Nybegynder
06. januar 2001 - 12:05 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

HASTER Udføre en handling hvert minut

Hvert minut en besøgende er online på en side skal der udføres en handling...

Hvordan gør jeg det?

200 point for et hurtigt korrekt svar
Avatar billede jimmer Nybegynder
06. januar 2001 - 12:20 #1
øhh!! jeg ved ikke om det er noget lignende det her du vil ha\'

Med denne linie kan du hente den samme side ind eller en anden.

<meta http-equiv=\"refresh\" content=\"60; url=sidenavn.asp\">

60=60 sek.
Avatar billede jimmer Nybegynder
06. januar 2001 - 12:21 #2
hvilken handling snakker du om?
Avatar billede pacroonold Nybegynder
06. januar 2001 - 12:26 #3
det er noget med nogle point som skal tilføjes til en database, så den dur ikke da man ellers bare kunne trykke F5 hele tiden og på den måde snyde...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
06. januar 2001 - 12:28 #4
Som jimmer siger kan du lave en fil med det der skal gøres, hvis du ikke vil have brugeren ser det kan du lave det i en \"usynlig\" iframe eller noget.
Avatar billede pacroonold Nybegynder
06. januar 2001 - 12:40 #5
tak for hjælpen :)
Avatar billede chris2k Nybegynder
06. januar 2001 - 13:45 #6
En iframe er ikke særligt sikkert. Hvis man finder ud af at det er, sådan det fungere. Så kan man jo snyde som man vil.