Avatar billede tommyv Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:49 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Hvilke netværksspil kan man anbefale til en 700 mHz maskine?

Hvilke netværksspil kan I anbefale hvis den mindste maskine er en 700 mHz maskine med ca. 400 MB RAM?
Avatar billede badassguy Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:06 #1
Age Of Empires.. et gammelt men stadig fantastisk underholdene multiplayer spil...
Hmmn.. 700 mhz..  ved sq ik helt men kan CS (henviser nok mest til 1.5 da 1.6 nok er for krævende) kører med så lidt Mhz.. prøv... :P
Avatar billede badassguy Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:07 #2
Rally, Formel 1, NBA, NHL, Fifa og alle de andre Sports spil..!
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:54 #3
UnReal tournament (ikke 2003 udgaven)
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. oktober 2003 - 17:54 #4
worms 3d ;)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
30. oktober 2003 - 18:26 #5
cycling manager 3. Er skideskægt i netværk. Selv for ikke cykelintresserede :-)
Avatar billede tommyv Nybegynder
31. oktober 2003 - 13:37 #6
Jeg afventer lige hvad mine kolleger bestemmer sig for. Points vil gå til den eller de der har foreslået spillet/spillene vi vælger :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2003 - 14:22 #7
tommyv> du skal desværre give point til dem der giver forslag, da det er hvad du efterlyser - ikke at de nævner et spil dine kolleger bestemmer sig for.
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. november 2003 - 00:35 #8
john>> Okay, det vil jeg så gøre. Jeg lader dog lige spørgsmålet stå et stykke tid endnu, da vi først skal have "party" den 10.

Lige et tillægsspørgsmål til john_stigers (Det giver ikke point): Hvad nu hvis jeg på forhånd havde skrevet, at jeg kun gav points til de foreslagsstillere der kom med spillene vi benytter. Måtte jeg så nøjes med at give dem point?
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
01. november 2003 - 02:14 #9
tommyv>> Det er da ikke andre end dig der skal bestemme hvem der skal have point..

P.s.
Duke Nukem 3D. Jeg ved godt i ikke vil spille det, men det rykkede altså over LAN i sine gode dage!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2003 - 10:39 #10
tommyv> jeps!

lyyrchks> nej - ikke som spørgsmålet er stillet.
Avatar billede tommyv Nybegynder
01. november 2003 - 13:14 #11
lyyrchks>> Læg et svar, så får du også del i pointene.
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. november 2003 - 08:53 #12
Total Annihilation  :  for dem som syntes Red Alert er for træls.

Red Alert 2

NFS 5 Porche Challenge 2000  :  en klasiker
NFS 3 eller 4