Avatar billede mkiii Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Steam - Counter-strike vil ikke starte

Hej !

Når jeg starter Counter-Strike 1,6 første gang og når der til hvor der står preparing to play counter-strike kommer der er en fejl:

Steam Has Found The Following Problom With Your Game:
SteamProcessCall(WaitForAppToReaply) failed with error 15 Cache Read Failure

The Game Data Catch need to be Flushed in order to run
DId you wish to do that now ?

Ok Cancel

----

Og når jeg trykker cancel går den ud og hvis jeg trykker ok kommer den bare igen !!

Hvad skyldes dette ???
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:53 #1
måske forde steam stinker (masser fejl) kan tage nogle dage så skulle det virke
Avatar billede badassguy Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:00 #2
ja som sagt er Steam tit meget ustabilt men hvis det var mig ville jeg nok trykke OK lad og så lad den gøre det som der står at der skal gøres...!
Avatar billede ird Praktikant
30. oktober 2003 - 16:17 #3
The current workaround for this is to

- right click the game w/ the problem in the Games window
- get Properties
- set Do Not Keep This App Up to Date (if not already)
- click Delete Local Game Content
- OK
- double-click the game and hit OK

It will download the game content again but the bug won't happen.

We're working on getting a fix for this that doesn't require downloading content again.

__________________
Avatar billede ird Praktikant
30. oktober 2003 - 16:17 #4
Sådan løser du det
Avatar billede ird Praktikant
30. oktober 2003 - 16:18 #5
altså dobbelklik på iconet i systray>games>højreklik på cs>properties>delete local games content og strart det så igen
Avatar billede ird Praktikant
30. oktober 2003 - 16:21 #6
kan se du er ny herinde så velkommen!

Husk at læse disse gennem:

http://www.ebruger.dk/faq/

http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar

Så er du godt rustet til at blive en god bruger af E
Avatar billede ird Praktikant
30. oktober 2003 - 16:22 #7
Flot svar badassguy!!!
Avatar billede mkiii Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:44 #8
Ok tak for hjælpen !!!
Avatar billede ird Praktikant
30. oktober 2003 - 16:58 #9
velbekomme
Avatar billede mkiii Nybegynder
30. oktober 2003 - 19:35 #10
Hmm det virker da iværtfald bedre nu kan jeg komme ind i cs og finde en server når den så når til validating game resurses... blir den så stående der og jeg blir kicked pga et eller andet time out... Har snart prøvet en del forskellige servere har du nogen idé på dette ???
Avatar billede mkiii Nybegynder
02. november 2003 - 11:54 #11
Nu kører det fint... har nok bare lige været en lille fejl ???