Avatar billede tva Nybegynder
01. november 2003 - 00:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

downloader.trojan

Hver gang jeg starter min comp. op finder mit virus program en virus der hedder downloader.trojan, jeg får den fjernet men næste gang jeg starter comp. op kommer der igen en virus advarsel, "downloader.trojan, jeg sletter den efterfølgende fra c:/programmer/stc, hvor den lægger sig hver gang jeg starter comp. op, mit virus program er norton antivirus, men selv om den får den slettet kommer den igen, hvordan får jeg denne iritterende virus væk ???????
Avatar billede encoder Nybegynder
01. november 2003 - 00:08 #1
Hent programmer:Trojan Hunter og søg din PC igennem den fjerner lortet og beskytter din PC fremover for Trojan :)
Avatar billede fromsej Praktikant
01. november 2003 - 00:11 #2
Hvis Trojan Hunter ikke kan, så mener jeg vi har fundet den med hijackthis et par gange, og fjernet den.

Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede anje Nybegynder
01. november 2003 - 16:44 #3
Avatar billede tva Nybegynder
01. november 2003 - 19:26 #4
Trojan Hunter var OK! så encoder får point som den første, og tak til jer andre.