Avatar billede godtsaa Nybegynder
08. november 2003 - 12:28 Der er 13 kommentarer

Konvertering af MP3 til .wav

Hvordan eller med hvilken software kan man konvertere mp3-formatet til .wav-format ?
Findes softwaren evt. som freeware og i givet fald hvor finder jeg det ?
Avatar billede arlet Juniormester
08. november 2003 - 12:31 #1
Der er klar i nero, hvis du skal brænde det..
Avatar billede godtsaa Nybegynder
08. november 2003 - 12:37 #2
Jeg skal ikke brænde det, jeg har det til at ligge lokalt og skal bare have det konverteret fr adet ene format til det andet.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. november 2003 - 12:38 #3
www.download.com søg efter cdex
Avatar billede arlet Juniormester
08. november 2003 - 12:38 #4
Avatar billede kick Nybegynder
08. november 2003 - 12:40 #5
Hvorfor buger du ikke bare WinAmp den er Gratis (FreeWare)
Avatar billede arlet Juniormester
08. november 2003 - 12:41 #6
det er musicmatch også
Avatar billede simonj Nybegynder
08. november 2003 - 12:41 #7
Hej, i winamp skal du gå ind i preferences, output og vælge Nullsoft diskwriter og afspille de filer der skal laves om. Husk at sætte det tilbage til wave out igen.

PS: Jeg har et problem: Jeg kan ikke oprette et spørgsmål, så jeg håber i gider at hjælpe her! Jeg kan ikke se java-ting? På sider som www.aage.dk og www.xplayn.com kan jeg ikke åbne deres menuer og jeg kan ikke se adskillige ting.. Jeg har genstartet 20 gange, sat internetindstillinger til default.. Hvad er der galt? Jeg gider ikke geninstallere windows 2000
Avatar billede arlet Juniormester
08. november 2003 - 12:43 #8
Her er en java tester http://www.znn.dk/
Avatar billede simonj Nybegynder
08. november 2003 - 12:49 #9
arlet: den siger "din browser giver følgende information" og så står der ikke noget!

I næste boks siger den leverandør: Sun microsystemsm, version: 1.4.1_01

Hva skal jeg gøre?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. november 2003 - 12:52 #10
simonj > opret dit eget spørgsmål!!

godtsaa > hent cdex - det er det nemmeste program at ha med at gøre - og så er det også gratis
Avatar billede simonj Nybegynder
08. november 2003 - 12:53 #11
Det kan jeg ikke! Mit problem er skyld i, at jeg ikke kan oprette et spørgsmål jo!
Avatar billede arlet Juniormester
08. november 2003 - 12:55 #12
Avatar billede arlet Juniormester
11. november 2003 - 21:23 #13
Har du brug for mere hjælp, eller har du fået dit spørgsmål besvaret??, for så skal du huske at lukke dit spørgsmål ved at accepterer et svar..