Avatar billede demospasser Nybegynder
10. november 2003 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Xbox skift af HD

Nu er det måske ikke det helt rette forum at spørge i, men jeg forsøger mig nu alligevel.
Jeg kunne godt tænke mig at udskifte HD'en i min Xbox. Jeg har hørt at man nemt udskifte den. Kunne evt. godt bruge et diagram over xboxen.

Er der nogle der har styr på software osv. der skal bruges i forbindelse med selv at smide en masse spil over på HD'en??
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. november 2003 - 12:15 #1
hvad skal du bruge et diagram til?
der sidder en almindelig pc harddisk i som du bare hiver ud og sætter en anden i.

kig her
http://xbox-scene.org/tutorials.php?t=0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0
der er masser af guides til harddiske, og til hvordan man gør.
hvis du ikke har chip i skal du hacke lidt med boxen sådan at du kan smide evox på den, der er også guides til det derinde
Avatar billede demospasser Nybegynder
10. november 2003 - 12:17 #2
Sidder faktisk selv og surfer på den side nu :)Her har du dine point
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
10. november 2003 - 12:37 #3
thanks :)
har selv lavet det mod, virker perfekt med en 40 gig disk, smider en 80 gig i her i løbet af ugen da 40 ikke er nok :)
Avatar billede demospasser Nybegynder
10. november 2003 - 16:32 #4
Nu ved jeg kun at spørgsmålet er lukket, men jeg er ikke blevet meget klogere. Har forsøgt mig med denne guide http://xbox-scene.org/articles/no-modchip-hdd-swap.php

Men uden held. Føler lidt at jeg går i stå mellem punkt 1. og 2, da jeg hverken har Action Replay eller Modchip. Er det en forudsætning eller hvad?
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
11. november 2003 - 08:26 #5
http://forums.xbox-scene.com/index.php?act=ST&f=45&t=73720

læs den guide, det var den jeg brugte i tidernes morgen