Avatar billede runes Nybegynder
10. november 2003 - 15:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Format af computer, men vil gerne beholde sine gamle emails!

Hej
Jeg har længe ønsket at formatere min computer, men en ting har holdt mig tilbage, jeg vil ikke miste mine mails i Microsoft Outlook. Jeg har søgt efter en løsning her på eksperten og har fundet ud af at det kan lade sig gøre, jeg synes bare ikke der var noget spørgsmål der gav udtryk for hvordan man gør ?
Er der nogen der kan hjælp med det ?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
10. november 2003 - 15:32 #1
Jeg tror det er lettere hvis du har mulighed for at brænde dem ned på en CD, men det kan godt være at der er andre som har et bedre forslag
Avatar billede runes Nybegynder
10. november 2003 - 15:50 #2
Jeg ved ikke hvad det er for en fil jeg skal gemme, og jeg ved heller ikke hvordan jeg skal finde den ?
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 15:51 #3
http://www.oehelp.com/OEBackup/Default.aspx Hvis du henter dette prg. som du kan få gratis i 30 dage, så gør programmet det hele for dig helt automatisk.
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 15:52 #4
eller her, den manuelle måde : http://www.riversen.dk/?id=tips#oe
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
16. november 2003 - 21:32 #5
Hejsa....

Nu ved jeg ikke hvilken Windows du kører med?

Men i Win2000 eller WinXP ligger din MS Outlook mailfil her:

C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Husk at sætte IE til at vise alle filtyper først, for ellers kan du ikke se "Local Settings" mappen.

I Outlook mappen kopierer du bare alt hvad der ligger af filer, til en anden partition på din HDD.

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
03. marts 2004 - 17:52 #6
Takker for points, og håber du fandt ud af det...:-)