Avatar billede reason Nybegynder
12. november 2003 - 17:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Application_End problem

Jeg har en asp.net side som kører nogle tråde i baggrunden og jeg kan så læse informationer fra dem gennem nogle .aspx sider. Jeg har et object til at holde styr på alle disse tråde og det object gemmer jeg i en Application variable.

Det har pt virkert fint nok men efter jeg har flyttet webhotel så jeg fået et problem. På det gamle webhotel kørte applicationen vidre og trådene blev ikke stoppet selv om der ikke var nogen aktivitet på siden (altså Application_End blev aldrig kaldt). På det nye hotel bliver Application_End kaldt med det samme og mine tråde bliver stoppet.

Nogle ved hvorfor og hvordan man retter det?
Avatar billede -master-d- Nybegynder
12. november 2003 - 18:51 #1
Understøtter dit nye webhotel global.asax ?
Avatar billede reason Nybegynder
12. november 2003 - 19:28 #2
Ja
Avatar billede reason Nybegynder
17. november 2003 - 16:50 #3
hm