Avatar billede ducks Nybegynder
15. november 2003 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Køb af CD'er online cdrsite.com

Hvis jeg køber CD'er fra www.cdrsite.com kan jeg så regne med at skulle betale, det som de står til, eller vil der komme ekstra gebyr (eller hvad det nu er), for at modtage dem, da forretningen ligger i tyskland og vil jeg kunne betale med andet end dankort?
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. november 2003 - 16:14 #1
Der kommer INGEN ekstra gebyrer på. Tyskland er jo også medlem af EU :-D
Avatar billede chalde Seniormester
15. november 2003 - 17:13 #2
Har handlet hos dem 4 gange, intet gebyr.
Btw, så kan du ikke betale med dankort, da de kun modtager betaling via bankoverførsel.

"Levering til Danmark ekspederes kun mod forudbetaling ved bankoverførsel eller betaling via Paypal.

Efter modtagelse af din ordre, fremsender vi en skriftlig ordrebekræftelse.
Det samlede fakturabeløb kan herefter overføres til vores konto hos JYSKE BANK i Danmark.
(HUSK at angive ordrenummer til identifikation af overførslen).

Din ordre afsendes, så snart vi har modtaget meddelelse om, at beløbet er overført til vores konto.

Forsendelsomkostninger for leveringer til Danmark er 10.00 € for hver forsendelse op til 30 kg"
Avatar billede chalde Seniormester
15. november 2003 - 17:16 #3
Eller paypal :-)
Men der foregår det med visa.
Avatar billede tommyv Nybegynder
18. november 2003 - 05:40 #4
Tak for point :-)