Avatar billede makman Nybegynder
18. november 2003 - 19:36 Der er 1 kommentar

Warcraft III - Hjælp til TD

Jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle placere spørgsmålet.. Sorry, Men vil nogen af jer hjælpe mig med at lave en SIMPEL Warcraft TowerDefense (TD)? Jeg er HELT newb i at scripte warcraft maps med triggers og sån, Så gerne en meget omfattende tutorial ;) 100 point til den der giver mig en god og omfattende tutorial!
Avatar billede makman Nybegynder
18. november 2003 - 19:48 #1
Forresten har jeg lige 2 spørgsmål til, og jeg forhøjer dermed til 150..
HVORDAN Gør man så man kan købe FLERE helte en de 3 i et normalt melee map?
OG
Hvordan gør man sådan at man starter med en whisp, som skal gå ind i en "ring" og dermed vælge en mand til en?
TARK!