Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:10 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel med php msql??

Hej kan i hjælpe mig med at finde et gratis webhotel med PHP msql og hvor det ikke påkrækræves at have bannere el. lign.
Skal ikke være en af flg.:
http://www.trab.dk
http://www.f2s.com
http://www.whitehat.dk
Fedt hvis man kan det oprettet og få det til at køre inden i aften!

Venlig hilsen \"e\" som i Erling
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 13:19 #1
dvs:

Gratis
Ingen bannere
FTP-adgang (går ud fra det er derfor whitehat ikke kan bruges?)
PHP/MySQL
Ingen krav til plads

Ellers andet?
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:21 #2
Nej ikke rigtig - nok til at phorum kan køre....
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:22 #3
Lidt ekstra plads er selvfølgelig altid godt!
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:23 #4
Jeg kan ikke få Whitehat til at registrere mig som PHP msql bruger...
Avatar billede zhatten Nybegynder
11. januar 2001 - 13:26 #5
På Whitehat skal du huske at bestille MySQL :
http://www.whitehat.dk/mysql/

Der kan godt gå en del tid før du for det, og husk at indsætte det i toppen af alle dine php filer :

<?
require(\"/usr/local/www/whitehatdk/www/inkl/nykodestump.php\");
?>

- Zhatten
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 13:29 #6
phorum kører fint på whitehat - så det skulle ikke være grund til at flytte :-)
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:29 #7
Jeg oprettede Msql i går! Er det ikkelang tid? Det er fordi at jeg har en programmør som skal lave et Phorum i aften og så har jeg lidt travlt med at finde en server...;>
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. januar 2001 - 13:30 #8
www.marmoset.net
Plads: 2mb
POP3: Ja
PHP: Ja
FTP: Ja
MySQL: Ja
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:31 #9
Jeg har også oprettet alt, hvad jeg skal for at få msql, men den viser en mærkelige meddelelse når jeg skal tilmelde mig msql:

Warning: exec() has been disabled for security reasons. in /usr/local/www/whitehatdk/www/mysql/index.php on line 63

og jeg har ikke fået msql endnu.
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:32 #10
Hvad er pop3???
Popup vinduer?
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 13:42 #11
En mail-service, så din post kan læses af fx \"Outlook Express\"
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:56 #12
Mht til Whitehat, er det så ikke underligt at jeg ikke har fået konfirmeret at jeg oprettet en msql database?
Eller er det meget normalt?
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 13:57 #13
Hvordan kan jeg i givet fald tjekke om jeg har msql installeret på serveren?
Avatar billede steffen Nybegynder
11. januar 2001 - 13:59 #14
Det skal Klaus manuelt oprette, og det kan være han lige har lidt travlt - hvis det haster, så kald ham på mobilen.

Og ellers send ham en mail.
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 14:05 #15
Han er squ svær at få kontakt med...
Hverken hans e-mail eller telfon giver respons.
Avatar billede surfersinfo Nybegynder
11. januar 2001 - 14:20 #16
Hvordan kan jeg i givet fald tjekke om jeg har msql installeret på serveren?
Avatar billede jd Nybegynder
11. januar 2001 - 19:44 #17
...undrer mig lige over at du snakker om msql, når Phorum kører på MysQL/PostGreSQL...