Avatar billede admss Nybegynder
19. november 2003 - 11:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Dreamweaver eller Studio MX

Hej!

Er der nogen der kan give nogle hints om man kan nøjes med at investere i Dreamweaver eller det er en god ide at købe Studio-pakken?

Jeg har i forvejen Adobe Photoshop samt Adobe Indesign og spekulerer på om det er ok at bruge i forhold til DW. Spørgsmålet er også om man får noget foræret i forhold til integration med de ekstra programmer.

Det er lang tid siden jeg f.eks. har været inde omkring grafikprogrammerne (Fireworks) - er det og de andre programmer gode til formålet?

mvh/admss
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2003 - 11:20 #1
Du kan sagtens nøjes med Dreamweaver.

Ved hjalp af extensions kan du godt bruge photoshop/ImageReady sammen med Dreamweaver og derved få lidt foræret.

Synes bestemt det er nogle af de bedste programmer du har - dem jeg selv bruger.
Avatar billede admss Nybegynder
19. november 2003 - 11:23 #2
Hej!

OK ;-) Bruger du selv Dreamweaver og de nævnte programmer? Umiddelbart ville man jo synes at det var smart at købe hele AdobeSuiten, men jeg har læst nogle anmeldelser hvor Dreamweaver foretrækkes.

mvh/ádmss
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2003 - 12:11 #3
Ja det gør jeg. Jaah det kunne man måske godt, men jeg synes nu det virker fint med de programmer.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
19. november 2003 - 14:52 #4
Du kan jo bare download en Trial version af MX Studio 2004 på http://www.macromedia.com/software/studio/
Men Fireworks MX har nok ikke så meget at stille op med imod Photoshop
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. juni 2004 - 23:53 #5
Er det lukke tid?
Avatar billede admss Nybegynder
15. marts 2005 - 11:52 #6
Svar