Avatar billede boris Mester
20. november 2003 - 08:28 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

Pålidelig ASP webhotel

Hvor finder man en udbyder med et velfungerende ASP-webhotel, men samtidig en rimelig pris?
Gerne et sted, hvor man har mulighed for på en nem måde at administrere flere domæner og flere databaser for hvert domæne. Dvs at prisen også skal være rimelig både i forhold til en situation med kun eet domæne og en situation med f.eks. 5 domæner samtidigt.
Og meget gerne en server, som uden problemer kører både ASP og PHP på samme server.
Der skal være 100 % tjek på, at databaseforbindelser fungerer hurtigt og stabilt, gerne MySQL, og ting som POP3 og SMTP skal virke helt uden problemer.
Avatar billede -thomas- Nybegynder
20. november 2003 - 08:40 #1
Avatar billede medions Nybegynder
20. november 2003 - 09:16 #2
eller, www.azero.dk <- de er også rigtig stabile!

//>Rune
Avatar billede jakki Nybegynder
20. november 2003 - 10:01 #3
Jeg kan anbefale www.secnet.dk har aldrig oplevet problemer med dem alt køre som det skal
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
20. november 2003 - 10:09 #4
jeg kan anbefale www.rackserv.com og www.scannet.dk

jeg ville dog holde mig fra azero, da deres servere ganske vist er stabile, men det er håbløst at slippe af med et webhotel hos dem igen  :-/
Avatar billede -thomas- Nybegynder
20. november 2003 - 10:46 #5
Tror alle ovennævnte bud er ok, men ellers skal du nok passe på hvad du får anbefalet her. Da jeg søgte et godt webhotel, fik jeg bl.a. anbefalet b-one.nu og cliche.dk, så se dig godt for :-)
Avatar billede bjuhl Nybegynder
20. november 2003 - 10:56 #6
www.wannafind.dk

Bundsolid Jysk Firma. Virkelig seriøst.
Men ovenstående er af samme kvalitet.

Hint: Aldrig køb noget til 10 kr. i måneden. Pris og kvalitet følges ad.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
20. november 2003 - 16:28 #7
boris, jeg har selv noget hos concor.dk og jeg er meget tilfreds.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
20. november 2003 - 16:35 #8
www.yourhost.dk - kanon stabilt
Avatar billede boris Mester
20. november 2003 - 21:14 #9
Mange tak for alle svarene, jeg synes lige jeg var nødt til at fordoble pointsummen. Ud fra de mange tips overvejer jeg seriøst Jirty, evt. wannafind, men sidstnævnte duer jo kun når der er enten PHP eller ASP; ikke begge dele.
Yourhost - et lille pudsigt citat:
"Er du i forvejen ejer af et domæne, og ønsker at flytte det til Yourhost, kan De også blot fortsætte bestillingen" :-)
Avatar billede proboss Nybegynder
21. november 2003 - 14:14 #10
kan kun anbefale www.secnet.dk med den trafik du skal bruge kan det vist bedst betale sig at lave en serverhosting tror ikke at der er mange udbyder da vil have den side på en server samme med deres andre kunder
Avatar billede -thomas- Nybegynder
21. november 2003 - 14:23 #11
proboss> "med den trafik du skal bruge kan det vist bedst betale sig at lave en serverhosting"

Hvilken trafik? Han har da ikke nævnt hvor meget trafik, han har brug for? Jeg mener, at der skal ret meget til, at det kan betale sig med server-hosting.
Avatar billede boris Mester
23. november 2003 - 01:10 #12
Det er nok en lille misforståelse, fordi jeg nævnte muligheden for flere domæner. Det er ikke nødvendigvis volsom trafik.
Men secnet virker også værd at overveje!
Avatar billede boris Mester
23. november 2003 - 01:11 #13
Øh - volsom -> voldsom.
(Jeg er lige kommet hjem fra Tyskland og tastaturet virker ikke så godt som det plejer)