Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2003 - 20:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ustabilt net?

Er der andre her der har problemer med stofanet idag?
Avatar billede soreno Praktikant
20. november 2003 - 20:41 #1
Jeg har ikke.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2003 - 20:41 #2
Heller ikke her
Avatar billede bredker Nybegynder
20. november 2003 - 20:42 #3
ikke her , men jeg har heller ikke stofanet *G*
Avatar billede buch78 Novice
20. november 2003 - 20:50 #4
Det køre fint her.. i hvilken by bor du i ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2003 - 21:02 #5
Aalborg - 1. gang i de 3 år jeg har haft det at det er ustabilt.
Avatar billede buch78 Novice
20. november 2003 - 21:07 #6
jammen på http://www.stofanet.dk/ står der også at der har været problemer/afbrydelser i dag
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2003 - 22:11 #7
ja, men ikke i det område jeg bor i for da var jeg online.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
21. november 2003 - 11:57 #8
De har været i gang med at skifte IP'er i dag og i går.

Bl.a. har det været problemer med deres gateway. Det betyder at nettet ikke virker, men man ryger ikke af nettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2003 - 13:46 #9
bjuhl> det var ikke det for man blev netop smidt af nettet.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
21. november 2003 - 14:12 #10
Mit modem var stadig "på nettet", men der var ingen net.

Det er jo gatewayen. For man kunne heller ikke bruge en IP direkte. Så det var ikke DNS'en.

Men det kan jo være forskelligt fra område til område.

Desuden ændrede de også min faste ip.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2003 - 14:39 #11
bjuhl> den IP har du købt og betalt for. De kan ikke BARE ændre den. Du betaler for at have fast IP - altså den samme IP hele tiden.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
21. november 2003 - 15:28 #12
Jo, hvis de varsler det i god tid. Det skriver de også i deres vedtægter.

Men det er typisk stofa, de skal nok sørge for at dække sig ind.

Jeg var egenlig også lidt irriteret over det, da jeg skulle opdatere alle DNS'er mv. Men det kører nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2003 - 14:00 #13
ja det kører nu - heldigvis :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester