Avatar billede ponti Nybegynder
11. januar 2001 - 22:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DVD Player

Den indbyggede DVDplayer i ME fortæller mig at jeg skal have en software DVDdekoder eller en hardware DVD dekoder. Jeg har et pioneer 105S DVD drev og et geforce MX II kort. Det kører fint med Power DvD. MEn hvad betyder det andet?
Avatar billede bandit1 Nybegynder
11. januar 2001 - 22:15 #1
Det betyder at du skal have et mpeg2kort eller som du har nu en softwearedekoder(power dvd). Men power dvd er også bedre end Microsofts dvd player.

Avatar billede dj_zion Nybegynder
12. januar 2001 - 01:58 #2
jeg har det samme dvd drev som dig.. det er fedt.
men jeg bruger WinDVD og efter sigende skulle det osse være det bedste angående codecs.. (Billede og lyd).. dog har det ikke specielt mange \"specielle\" funktioner..
Avatar billede ponti Nybegynder
12. januar 2001 - 21:48 #3
Men hvorfor virker ME`s DVD Player så ikke?
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
16. januar 2001 - 20:48 #4
er der nogen der kan sige mig hvor jeg kan faa power dvd?????

Tak for hjaelpen
Avatar billede fikser Nybegynder
27. januar 2001 - 14:48 #5
Hvis du ikke har fundet den så er kan du få den her www.gocyberlink.com
Avatar billede predator Nybegynder
05. februar 2001 - 11:20 #6
Prøv at bruge Cinemaster afspilleren i stedet, det er efter min mening klart den bedste, når man bruger TV-Out fra grafikkort.
Avatar billede kasseper Nybegynder
05. februar 2001 - 11:22 #7
playeren i Win ME, har simpelt hen ikke en software dekoder, så den skal man have seperat....
Avatar billede predator Nybegynder
05. februar 2001 - 11:24 #8
Jeg kan dog ikke huske om programmet er gratis.