Stofanet og Router
Jeg har prøvet forskellige ting for at få min zyxel b2000 router til at virke på min stofanetforbindelse. Jeg har spurgt før og fik nogle råd omkring MAC-adresser. Jeg kan forstå, at kebelmodemet gemmer den MAC adresse den sidst har haft forbindelse med. Jeg kan uden problemer sætte forskellige komputere til mit modem en af gangen også uden at slukke eller tænde modem. Min router vil modemet ikke acceptere heller ikke når det er sat op til "spoof mac-address"Hvad er galt ???
