Hvofor er den ikke automatisk på?
Hej,Jeg er vesd at ordne en computer for en ven, der lige har fået internet (ADSL).
Hver gang man tænder computeren og skal på nettet skla man trykke på IE så den ringer op, det vil sige at det medfølgende antivirus ikke opdaterer sig automatisk, fordi den ikke er på nettet når computeren bare er tændt.
Hjemme hos mig selv er computeren bare på nettet når jeg tænder den, den skal ikke ringe op først, hvorfor skal den her så og hvordan får man den til bare at være på når man tænder??
