Avatar billede jvnega Nybegynder
22. november 2003 - 16:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvofor er den ikke automatisk på?

Hej,
Jeg er vesd at ordne en computer for en ven, der lige har fået internet (ADSL).
Hver gang man tænder computeren og skal på nettet skla man trykke på IE så den ringer op, det vil sige at det medfølgende antivirus ikke opdaterer sig automatisk, fordi den ikke er på nettet når computeren bare er tændt.
Hjemme hos mig selv er computeren bare på nettet når jeg tænder den, den skal ikke ringe op først, hvorfor skal den her så og hvordan får man den til bare at være på når man tænder??
Avatar billede the_legend Nybegynder
22. november 2003 - 16:51 #1
fordi der er en router imellem dit adsl og din computer hos dig og det mangler han.
Avatar billede the_legend Nybegynder
22. november 2003 - 16:51 #2
routeren har brugernavnet og koden i sig også er den logget på fra start..
Avatar billede jvnega Nybegynder
22. november 2003 - 16:52 #3
Nej jeg har ikke en router jeg har en ganske almindelig switch.
Avatar billede the_legend Nybegynder
22. november 2003 - 16:55 #4
er det så noget bredbånd fra en egendom eller hvad?
Avatar billede jvnega Nybegynder
22. november 2003 - 17:14 #5
Nej, det er ganske almindeligt Tdc ADSL
Avatar billede tumben Novice
23. november 2003 - 02:16 #6
..står hans til hent automatisk en ipadresse..under hans netkort ????..det skal den.
.ydermere...hvis han har forbrugderegnet adsl..så er det vel derfor..for det kræver vel logon...
Avatar billede jvnega Nybegynder
23. juni 2005 - 11:02 #7
Lukker
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester