trådløst på internettet
Vi har et lille netværk med 3 computere, hvor vi har behov for at kunne opkoble gæsters bærbare pc'er på internettet fra forskellige steder i huset.Hvordan laver man en trådløs opkobling på et bestående adsl netværk.
jeg forestiller mig noget med en sender og et stik, som placeres i gæstens netkort??
det er væsentligt, at der ikke skal nogen konfiguration til, hver gang en gæst skal bruge opkoblingen.
Idag kan de via deres netkort koble sig på netværket fra et fast stik uden problemer
Hilsen
