Avatar billede mystery2003 Nybegynder
28. november 2003 - 18:47 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opdatering.

HeY!

Hvordan kan man lave såden at script (eller andet) som man kan indsætte, og så kunne opdatere ca. 3 ting fra internettet. Altså som på Hostedstuff nyhedssystem men bare på forsiden og andre sider?

En anden ting: Kan i se resultat boksen på www.nbasiden.dk ? Hvad skal jeg gøre for at kunne opdatere det fra internettet. ? kom med et godt forslag...tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 18:51 #1
Kik på programmer Samurize den kan dette, oveni købet til din desktop, jeg finder lige lidt links til dig

http://www.samurize.com/modules/news/
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
28. november 2003 - 18:52 #2
takker...men koster det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 18:53 #3
Der findes en dansk beskrivelse på http://www.e-bruger.dk, men de er tilsyneladende nede lige i øjeblikker, jeg vender tilbage når de kommer op
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 18:53 #4
Her er et andet dansk link

http://www.samurize.dk/
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 18:54 #5
Nej det er helt gratis
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
28. november 2003 - 18:56 #6
Men fatter ikke helt hvad det er..jeg ´det skal gerne være enkelt. Hvad er det bestemt?
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 18:58 #7
Om det erenkelt ved jeg ikke, da jeg faktisk ikke selv har fået det til at virke, men jeg ved at flere andre her på Eksperten har, og den artikel der ligger på E-bruger er skrevet af Grunken, der også findes her.

Du kan sagtens få god hjælp til at sætte det op, og det eren fed ting at kunne have opdaterede TV programmer samt de nyeste spørgsmål fra eksperten lige på sit skrivebord
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
28. november 2003 - 19:06 #8
Kig alle her:

Jamen det er ikke lige det jeg læder efter. Jeg leder efter et enkelt script man lige kan sætte ind, sp man kan opdatere nogen enkelte ting fra nettet.

Andre?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. november 2003 - 14:12 #9
selvom det ikke er det du leder efter, er artiklen nu tilgængelig.
http://www.ebruger.dk/artikler/artikel.asp?artikelID=21
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
29. november 2003 - 21:26 #10
Forklert formuleret af mig, har enlig bryg for noget andet.
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
29. november 2003 - 21:26 #11
ses
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
29. november 2003 - 21:32 #12
grund til at lukke indlæg:

1. Dårligt formuleret.
2. Ikke helt det jeg skulle bruge.
3. Stillede to spg. i samme indlæg...sorry.