Min maskine boot efter kort tid på internettet.
Nå jeg har logget på internette og eks. min outlook express henter mail, så efter kort tid 2-5 min kommerder en pop up box der fortæller at nu lukker maskine ned og jeg har 60 sec. til at lukke mine vinduer ?
der står noget om det er NT Authorety / system der gør det ??
Hvad kan være galt ? maskinen booter derefter og virker normalt igen indtil jeg går på internettede igen ??
Nogle der har en ide ?
