Avatar billede maxikoll Nybegynder
03. december 2003 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Styles på asp:textbox

Har man sådan en fætter her:
<asp:textbox runat="server" CssClass="form" ID="textbox" MaxLength="12" Width="95" />

Så når man ser siden med IE, vil man se koden således:
<input name="textbox" type="text" maxlength="12" id="textbox" class="form" style="width:95px;" />

Ser man det i andet end IE ser det således ud:
<input name="textbox" type="text" maxlength="12" id="textbox" class="form" />

Hvordan kan det være, at den ikke smider det style="width:95px;" på ved de andre browsere? Skal man sætte et eller andet specielt på siden?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
03. december 2003 - 15:23 #1
Det er fordi at serveren mener at "Andre browsere" ikke forstår style="width:95px;"

Du kan lave sådan noget som

textbox.Attributes.Add("style", "width: 95px;")

så skulle jeg mene at det skrives uanset browser

Eller du kan inkludere width i din css-class
Avatar billede maxikoll Nybegynder
03. december 2003 - 15:40 #2
Takker, men irriterende... tror det bliver med css jeg styrer det :)
Avatar billede quaser Nybegynder
03. december 2003 - 21:22 #3
Også det eneste rigtige, at ligge det i css.