Avatar billede hitengel Praktikant
05. december 2003 - 13:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg få internetforbindelse, hvis telefonen er "inaktiv"?

Jeg skal snart til at flytte fra den kedelig forstad indtil Kbh centrum, hvilket dog betyder, at jeg også snart må undvære min dejlige bredbåndsforbindelse...
I lejligheden, som jeg overtager, er der en fastnetforbindelse, men den er meldt "inaktiv" hos telefonselskabet, således at den tidligere lejer ikke skal betale abonnementspris; dvs. forbindelsen er ikke lukket. Mit store spørgsmål er så: Kan jeg få oprettet en ganske normal, forbrugsberegnet internetforbindelse, når man ikke kan bruge telefonen, selvom den ikke er lukket, men kun meldt "inaktiv"?
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 13:37 #1
ja, hos tele2 og cybercity.

Forhør dig hos de to selskaber
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2003 - 13:38 #2
Avatar billede tumben Novice
05. december 2003 - 17:19 #3
80808080
Avatar billede ewok Nybegynder
08. december 2003 - 14:21 #4
og faktisk også hos TDC jep på telefon 80808080
Avatar billede tumben Novice
08. december 2003 - 14:51 #5
øøhh :-)
Avatar billede hitengel Praktikant
08. december 2003 - 18:44 #6
Det er selvfølgelig meget godt, at I henviser til et par selskaber og hjemmesider, som jeg udmærket kender, (og andre giver bare et nummer som en pendant til noget ud af den blå luft), men måske bør jeg omformulere mit spørgsmål:
1. Der er en telefon og et abonnement, som ikke er opsagt, men meldt inaktiv. 2. Jeg vil gerne kunne komme på internettet, men er ikke, (som man nok kan tolke ud fra, hvad jeg skrev før), sikker på, om der er en forbindelse eller ej.
3. Spørgsmål: Er der det, når telefonen er meldt inaktiv? Og kan jeg i så fald bare oprette et abonnement hos Tele2, sætte pc'en til telefonstikket uden at bekymre mig, om der er aktivt eller inaktivt abonnement på fastnettelefonen?
Avatar billede tumben Novice
08. december 2003 - 19:08 #7
det fremgår ikke specielt tydeligt om det bare er nummeret der er "parkeret"....det har jo ikke noget med linien at gøre, men hvorfor i alverden ringer du ikke bare og spørger dem der ved noget om det f.eks 80808080
Avatar billede hitengel Praktikant
20. januar 2004 - 23:39 #8
Der er ikke blevet svaret på spørgsmålet.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester