05. december 2003 - 13:35Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Kan jeg få internetforbindelse, hvis telefonen er "inaktiv"?
Jeg skal snart til at flytte fra den kedelig forstad indtil Kbh centrum, hvilket dog betyder, at jeg også snart må undvære min dejlige bredbåndsforbindelse... I lejligheden, som jeg overtager, er der en fastnetforbindelse, men den er meldt "inaktiv" hos telefonselskabet, således at den tidligere lejer ikke skal betale abonnementspris; dvs. forbindelsen er ikke lukket. Mit store spørgsmål er så: Kan jeg få oprettet en ganske normal, forbrugsberegnet internetforbindelse, når man ikke kan bruge telefonen, selvom den ikke er lukket, men kun meldt "inaktiv"?
Det er selvfølgelig meget godt, at I henviser til et par selskaber og hjemmesider, som jeg udmærket kender, (og andre giver bare et nummer som en pendant til noget ud af den blå luft), men måske bør jeg omformulere mit spørgsmål: 1. Der er en telefon og et abonnement, som ikke er opsagt, men meldt inaktiv. 2. Jeg vil gerne kunne komme på internettet, men er ikke, (som man nok kan tolke ud fra, hvad jeg skrev før), sikker på, om der er en forbindelse eller ej. 3. Spørgsmål: Er der det, når telefonen er meldt inaktiv? Og kan jeg i så fald bare oprette et abonnement hos Tele2, sætte pc'en til telefonstikket uden at bekymre mig, om der er aktivt eller inaktivt abonnement på fastnettelefonen?
det fremgår ikke specielt tydeligt om det bare er nummeret der er "parkeret"....det har jo ikke noget med linien at gøre, men hvorfor i alverden ringer du ikke bare og spørger dem der ved noget om det f.eks 80808080
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.