explore vs. online spil
Når jeg sidder og gamer cs på nettet, kan jeg mærke når de andre sidder og surfer på nettet. er de ren måde hvor man kan gøre så alle får lige meget båndbred..Har nemlig hørt at explore har højre rettigheder en online spil med hensyb til adsl..
Passer det?
er der er en måde man kan dele en adsl linie på så alle får lige meget
