Avatar billede phylox2 Nybegynder
15. januar 2001 - 18:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Daimspillet

Hvad er hemligheden bag spillet ?

Jeg syntes, at det er lige meget, hvor hurtigt jeg pisker ned af det bjerg, så får jeg en tidsstraf og de \"buhhh\"\'er af mig ?

Er der noget man kan gøre for, at få bare en lille smule ekstra fart på, foruden de isklumper på banen ?

Avatar billede nomiz Nybegynder
23. januar 2001 - 21:07 #1
[ingen kommentarer] -> Der er virkelig ingen der har svaret på dette!! Strange...

/vh
Simon
Avatar billede phylox2 Nybegynder
03. april 2001 - 23:17 #2
Så lukker jeg for det ...