MÅ ikke læse mails men alt andet!
Når jeg logger mig på nettet fungerer alt som det skal undtaget når jeg vil tjekke min mail. jeg har både en hotmail og en yahoo. Jeg har prøvet med en bærbar og den kan heller ikke. Jeg kan heller ikke bruge programmer som Direct connect man kazaa virker både up og download. min messenger fungerer også.Når jeg logger på min mail og trykker på læs nye står den og arbejder længe og derefter får jeg "siden kan ikke vises" som om stedet ikke eksisterer. Dette problem har stået på nu i over 1 uge. jeg kan godt bruge min mail fra andre steder. Jeg har delt internet med resten af min opgang og har fået installeret et stik i min væg med et grønt og et sort stik. Jeg bruger det sorte og det har virket upåklageligt indtil nu...
Jeg har forsøgt at formatere min HD og jeg bruger norton antivirus 2004.
er der nogen der har et par gode råd?
på forhånd tak!
