ADSl uden fastnet telefon?
Jeg vil lige høre om det er muligt at oprette en ADSL forbindelse hvis man ikke er fastnet kunde hos TDC?Jeg har selvfølgelig et telefon stik i lejligheden, men der er altså ikke noget telefonnummer tilknyttet det. Jeg overvejer at skifte til cybercity, hvor jeg kan få en 1Mbit forbindelse til kun 395,- om måneden. Lige nu giver jeg 429,- for en 512 hos Stofanet.... Det kan jo ikke betale sig. Kan jeg skifte til Cybercity?
