Deling af DSL forbindelse med
Jeg har en DSL forbindelse jeg deler med min familie. Hver gang min lillebror bruger eMule stjæler der så hele båndbredden, der er skide irriterende.Jeg søger en løsning der kan dele forbindelsen lige med det antal computere der bruger internettet.
Der følger en Cisco 677 router med min opkobling. Den kan ikke bruges til dette formål vel?!? Jeg har en computer der er opsat til Webserver, kan jeg ikke bruge den til at dele forbindelsen og så installere noget Management software der?
Morten
