Avatar billede zyxtem Nybegynder
10. december 2003 - 22:41 Der er 7 kommentarer

Afspille .rm

Hej eksperter

  Jeg har netop modtaget en cs-video der hedder The teorsit.rm. Mit problem er bare at jeg ikke kan åbne den med windows mediaplayer.....

  Hvilket program skal bruges til at afspille en .rm-fil??
Avatar billede skynet Nybegynder
10. december 2003 - 22:43 #1
mener det er realplayer
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
10. december 2003 - 22:52 #2
yes, du skal have realplayer
http://www.real.com/realone/?src=realplayer
Avatar billede zyxtem Nybegynder
10. december 2003 - 23:22 #3
Kan fint installere den men ikke se noget med den. Den er sat til at åbne .rm filen men åbner ingenting. Der kommer ikke nogen fejl
Avatar billede skynet Nybegynder
10. december 2003 - 23:27 #4
har du firewall der sprærre for update, slå den fra og prøv igen, altså hvis du har en..
Avatar billede zyxtem Nybegynder
10. december 2003 - 23:29 #5
har router. hvilken port bruger den
Avatar billede skynet Nybegynder
10. december 2003 - 23:39 #6
uha det ved jeg ikke men det skulle heller ikke være noget problem.
Jeg er svar skyldig..
Avatar billede htmlkongen Novice
11. december 2003 - 10:38 #7
Prøv at sig (hvis du har XP) at den skal selv finde et program til at åben filen med (alktså hvis den ikke kan) Så foreslår den Internet Explorer også går den ind på Windows' hjemmeside og der finder den et program du kan bruge. Held og lykke.