12. december 2003 - 09:43Der er
3 kommentarer og 1 løsning
IIS'en stopper ?
Hej.
Jeg har en server (win2K-server), hvorpå IIS'en stopper sporadisk. Dvs. jeg kan ikke se at servicen er stoppet, men afviklingen af asp-sider fungerer ikke. Hvis jeg genstarter IIS'en, kan man igen bruge asp-siderne.
Er der nogen som har en ide til, hvordan jeg lokaliserer problemet ?
AI skal væves ind i kultur og processer for at skabe reel forretningsværdi
Slettet bruger
18. december 2003 - 13:42#1
Hej... Arghhh.. jeg har totalt det samme problem på min W2003.... Har du fundet en løsning?? Har læst om problemet flere steder, men har intet svar fundet....
Jeg har gjort følgende (og den er ikke gået ned siden):
- Installeret en service fra microsoft som hedder IIS5Recycle - Kørt noget monitoring over performance på serveren, for at se hvad der skete. Antallet af connections steg, indtil servicen crashede. - Checket event-vieweren, og der fandt jeg en fejlmeddelelse om at en dll ikke kunne unloades (jeg anvender en speciel dll til db-forbindelse). Denne fil rettede jeg security for, således at alle har adgang til den
Hvis (7-9-13) IIS'en bliver ved med at være stabil, mener jeg at det store udslag er, at jeg har ændret security på dll-filen.
Hvis du bruger en eller flere dll's, så prøv at checke security (ved anonym login på IIS'en, skal du nok tilføje IUSR_maskinnavn og evt. IWAM_maskinnavn, og prøv først at give full permissions, for at teste).
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.