Avatar billede konens Nybegynder
14. december 2003 - 11:44 Der er 8 kommentarer

Bærbar skærmproblem

Hejsa min bærbare har fået et problem med skærmen. Det er som om den laver alle farverne "omvendt" dvs sort er hvidt, gult er blåt osv. Altså nærmest "inverted" eller hvad det hedder?

Nogen forslag? kan man evt få software som inverterer displayet permanent?
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
14. december 2003 - 11:53 #1
Hvilket styresystem har du ?

Har du installeret nogle "driver-optimerings-programmer" ?

Prøvet at fjerne driverne og installere dem igen ?
Avatar billede konens Nybegynder
14. december 2003 - 12:05 #2
Den gør det også i DOS altså inden overhovedet drivere er læst ind. WIN 2000
Avatar billede nse Nybegynder
14. december 2003 - 12:25 #3
Gør den det også under opstarten ?
Avatar billede konens Nybegynder
14. december 2003 - 12:27 #4
Yes
Avatar billede nse Nybegynder
14. december 2003 - 13:32 #5
Så er det en fejl i selve skærmen eller skærmens controlboard. Det kan umiddelbart ikke være softwarefejl eller lign., når den gør det under opstarten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2003 - 13:46 #6
På nogle bærbare kan man resette skærmen i BIOS - prøv det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2003 - 13:46 #7
svar
Avatar billede konens Nybegynder
14. december 2003 - 15:49 #8
Ikke på denne... det er en Toshiba Sattelite...

Jeg mener også at det er en fejl i selve skærmen men hvis man kunne få et stykke software som inverterer alle farver i windoes ville den jo blive til at holde ud at se på igen....