Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
14. december 2003 - 22:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overføre musik fra kassettebånd til PC??

Jeg har et kasettebånd med noget musik som jeg ikke kan få fat på igen. Er det muligt at overføre dette til PC så jeg kan brænde det over på en CD som audiofiler.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2003 - 22:25 #1
Ja, du skal køre Tape out på båndoptageren ind i dit lydkorts Line in, så kan du indspille numrene på din HD.
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
14. december 2003 - 22:27 #2
Er der noget specielt program jeg skal bruge for at overføre musikken.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2003 - 22:31 #3
Jeg brugte mit brænderprogram ( Easy CD Creator), men windows indbyggede lydoptager kan vel bruges.
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
14. december 2003 - 22:33 #4
tak skal du ha for hjælpen, kunne du ikke lige skrive noget som et svar så du kan få dine points
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2003 - 22:37 #5
Så gerne.
Avatar billede kop Nybegynder
15. december 2003 - 08:43 #6
JEG vil da genre lige knytte en komentar til.DA JEG NU HER OVERFØRT CA 1000.KASSETTE BÅND TIL CD .
Avatar billede kop Nybegynder
15. december 2003 - 08:47 #7
(fortsat) mener jeg det må være på sin plads at sige der skal altså andet til hvis du vil sikre dig en (rimelig kvalitet ) Jeg tænker på støj wow flutter m.m.hvis den kvalitet du får nu er ok for Så bare glem dette ndlæg .men hvis ikke så skriv for nærmere forklaring