Avatar billede jimsim Nybegynder
15. december 2003 - 22:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af legetøj - Toy Story

Ja så er jeg igen på jagt efter legetøj... Denne gang skal det være figure fra Toy Story. Woody, Buzz, hunden, bilen eller hvad det nu kan være.
Jeg har søgt lidt rundt omkring, men der er ikke rigtigt noget, lige et par små figure på qxl. Men de er ikke til ret meget...

Nå men her kommer I ind i billedet. Kender I nogle steder der kunne forhandler disse. Eller er I bedre til at søge end mig.

Prisen skal I ikke tænke på. Det må vi se på, hvad drengen fortjener.

Det skal helst være i DK, da jeg ikke har VISA.
Avatar billede jimsim Nybegynder
15. december 2003 - 22:45 #1
Lige for en god orden skyld har jeg selvfølgelig prøvet BR og Toy'r'Us.
Avatar billede staalanden Nybegynder
15. december 2003 - 22:45 #2
fætter br, toys "R" us ..tror jeg nok den hedder .. GK legetøj , ved dog ik om de har noget, men du kan jo prøve at lede der :)
Avatar billede staalanden Nybegynder
15. december 2003 - 22:46 #3
argh pis...
Avatar billede qp Nybegynder
15. december 2003 - 22:46 #4
Avatar billede jimsim Nybegynder
16. december 2003 - 00:00 #5
:) heh... okay staalanden.
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. december 2003 - 00:23 #6
lukker...