Avatar billede speakfreak Nybegynder
20. december 2003 - 18:27 Der er 6 kommentarer

Låsning af computer

Jeg søger et program som kan låse computeren med password - Det behøver ikke fryse billdet, skal bare låse for tustatur og mus. Skal heslt også sikres hvis man dummer sig, f.eks at indtaste det forkerte password osv... Det skal helst være gratis, ellers hvis det er meget godt, må det gerne koste lidt småpenge.

Det skal bruges, til at jeg sætter min computer op til fester, hvor den bare kører i f.eks winamp, så derfor gør det ikek noget at man kan se winamp kører, komputeren  skal bare være låst - som folk ikke bare skifter numre, og i kender det sikkert også selv.
Avatar billede -johnny- Nybegynder
20. december 2003 - 18:29 #1
Hvorfor ikke bare bruge Windows Tasten + L ?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
20. december 2003 - 18:31 #2
Så kører winamp ikke som man kan se det
Avatar billede speakfreak Nybegynder
20. december 2003 - 18:31 #3
Delsuden låser den ikke med password
Avatar billede -johnny- Nybegynder
20. december 2003 - 18:34 #4
Ahh... Man skal kunne se Winamp :)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
20. december 2003 - 18:36 #5
Jep : )
Avatar billede ducks Nybegynder
20. december 2003 - 18:37 #6
Hvis man har password på sin brugerkonto låser den med password ;-)