Avatar billede taamas Nybegynder
21. december 2003 - 19:11 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

David Blaine trick?

Hej jeg er rimelig vild med det david Blaine han kan af trylletrick. Nu trykker jeg selv meget lidt men kunne godt tænke mig at lære noget af det han kan? Og vide hvordan han f.eks flyver og stikker arme gennem ruder?

Er der nogle steder på nettet hvor jeg kan læse og lære? Helst på dansk!
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:13 #1
taamas, hvis det bare var noget man kunne læse og så gøre det efter, ville 100000 mennesker gøre det... tror Blaine holder kortene meget tæt på kroppen, og det er stadig en gåde for mange af de størrer tryllekunstere hvordan han laver sine tricks...

synes du skal starte i det små, køb et tryllesæt og sæt dig ind i hvordan det foregår.

ligefrem gå efter at blive en David Blaine er nok lidt for optimistisk
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:14 #2
undskyld, havde ikke set du allerede tryllede lidt :)
Avatar billede ird Praktikant
21. december 2003 - 19:14 #3
Nej det er jo ikke noget man lige finder udaf!

Disse hemmeligheder er godt bevarret og ikke noget du bare lige slår op nogen steder
Avatar billede taamas Nybegynder
21. december 2003 - 19:17 #4
Ok det kunne jo godt være at der var nogle af hans små kort tricks man kunne læse sig frem til. Og forsatan jeg vil vide hvordan han kan gøre alt det andet. han er jo for syg!
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:17 #5
ang. hans trick hvor han "flyver" løfter sig over jorden. Er der nogen der har den teroi at det er nogle engle som løfter ham fra jorden, ved dog ik om den lige holder ;)
Avatar billede ird Praktikant
21. december 2003 - 19:17 #6
Ja men opgiv at finde hans triks liggende nogen steder for det finder du ikke
Avatar billede ird Praktikant
21. december 2003 - 19:17 #7
tricks
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:19 #8
Taamas, jeg er selv en stor beundrer af David Blaine, dog ikke hans trylletricks, da det er jo tricks. men de ting han ellers laver kræver virkelig mod, viljestyrke og lign. Ved ikke om du så den udseendelse hvor han stod på en høj pæl i lang tid, og han har også lagt i en kiste hvor han kun levede at luft og vand i en uge. eller han har været "frosset" ind i en isblok, det er virkelig nogen ting jeg beundre ham for :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:21 #9
ird og i andre... hvis nogen finder dem skal jeg ihvertfald vide det :) kunne være dejlig at kunne genfylde sin øl ;)
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
21. december 2003 - 19:21 #10
ird> Jeg tror du har sikret pro, så hvorfor lader du ikke bare være med at skrive det samme som triple-x og lægge det som et svar?
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:25 #11
saddam - rolig nu :) kig på tiderne, det kan ske for os alle ;) og Ird skal være velkommen til at få point *GG*
Avatar billede taamas Nybegynder
21. december 2003 - 19:25 #12
Hæh triple-x det kunne jeg også godt lige bruge :)
og ird jeg har da fundet et af hans tricks: http://www.aboutmagictricks.com/David-Blaines-Card-Through-Window.html
Avatar billede ird Praktikant
21. december 2003 - 19:27 #13
Saddam hussien hvis du brugte lidt tid på at se tidspunkterne svarene blev smidt vil du se at jeg ikke havde mulighed for at se svaret allerede var smidt!!!!
Avatar billede ird Praktikant
21. december 2003 - 19:31 #14
Triple-x tak for support!

Måske skulle folk lærer at tænke før de smider de bøvs *G*
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
21. december 2003 - 19:35 #15
Ja det var heller ikke for at ødelægge julestemningen, men jeg troede bare ikke ird brugte et minut på at skrive 2 linier. Desuden ved jeg at han har pro og dermed kan se at der er kommet nye indlæg. A pro pos tid, så er det sgu da meget godt klaret, at I kan gennemsøge nettet for David Blaine-tricks på 3 minutter. Nåja, det var så heller ikke rigtigt hvad ird sagde, men bare pro bliver sikret, så er det jo ligemeget. Fortsat god jul. :)
Avatar billede dmcn Praktikant
21. december 2003 - 19:37 #16
En af mine kammerater faldt engang over forklaringen på hans levitations-trick.
Han stopper en tilfældig gruppe mennesker, og viser først en almindelig illusion, hvor det ser ud som om han svæver. Korrekt placering fra hans side gør, at folk ikke kan se at han nøjes med at stå på tæer på den ene fod og løfte den anden - på den måde ser det ud som om han svæver 5 cm over jorden. Dette filmes og folks reaktion filmes også - eftersom det ser ud som om han svæver, er de meget overraskede.
Efterfølgende forklarer kameraholdet, at de nu vil filme løftet med snore m.v., uden at forklare folk nærmere om hvorfor. Han spændes fast og hæver sig pludselig noget højere over jorden - dog mindre illusions-agtigt. ;)
Efterfølgende klippes folks reaktion fra første optagelse sammen med anden optagelse, og vupti - han hæver sig langt over jorden, og folk råber og skriger. Snyd og bedrag ved hjælp af TV - men stadig magi. :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:44 #17
n0rmality, tror rigtig meget af det er fup med filmtricks og lign. eller ihvertfald giver det det sidste pift.

til Ird - Du har sq altid support herfra ;)

Saddam - nu tror jeg de fleste som sidder herinde har et liv ved siden af E, og derfor for man måske lige skrevet 3 ord, og så kalder konen måske lige eller noget andet. og så for man ikke trykket opdater.
Og jeg har ikke søgt nettet igennem, men jeg ved at hvis hans tricks var offentlig gjort på nettet, ville rigtig mange udføre dem og så ville han ikke være noget stort mere...
Avatar billede ird Praktikant
21. december 2003 - 19:44 #18
Saddam hussein>> For min skyld kan de afskaffe point på E! Men lad være at dømme mig for point rytteri! Det nemmeste i verden for opretter er da at afvise min tråd. Og ja pro er nemt at opnå gratis, hvis man hjælper til på E. Dette hjælper ikke at være pointrytter hvis ikke ens svar er korrekte. Må jo ramme rigtigt en del gange hvis jeg har opnået gratis pro fra den dato jeg kom på E fra første færd :))

Nå men god jul til alle!
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:47 #19
Ird - du er blevet kaldt meget, men Pointrytter har jeg ikke hørt dig blive kaldt før ;)

også god Jul herfra
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:50 #21
taamas - Det ser let ud :) men tror det er utrolig svært, havde faktisk ikke troet man kunne finde hans tricks på nettet
Avatar billede taamas Nybegynder
21. december 2003 - 19:53 #22
Næh det er ret sygt. Har du læst noget af det med at han flyver? Jeg stod sgu særiøst op for to min siden og prøvede.. man skal øve sig meget tror jeg.

Ehm Ird du får sgu bare de point! Og triple jeg skriver lige til dig hvis jeg finder noget endnu mere sygt :)
Avatar billede taamas Nybegynder
21. december 2003 - 19:54 #23
Og forresten så du animationen?

her ellers!

http://www.geocities.com/Broadway/Stage/7308/balduccianimation.html
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:54 #24
Taamas - har du set det hvor han står på det der tårn ?
Avatar billede taamas Nybegynder
21. december 2003 - 19:56 #25
Jep så det godt. Det ver også fra det program hvor jeg for første gang så han presse armen gennem en rude og hente et ur på den anden side? Han er ret cool!
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. december 2003 - 19:59 #26
ahh der hvor han først stjæler uret fra damen, og så ligger det pludselig inde hos en smykkeforhandler :o) tænkte sq også lige, hvordan fanden gør han det