Avatar billede netweawer Nybegynder
23. december 2003 - 23:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar "smadret" spørgsmål vedrørende forsikring!

Jeg har været så dum at snuble over mit netværkskabel! Min bærbare faldt ned, jeg opdagede ikke at der var sket noget med den før dagen efter ( idag) jeg opdager til min store rædsel at netværkskablet ikke kan sidde ordentlig fast længere, det fungerer men det skal holdes inde. Endvidere er den ting der siger klik, kliklåsen brækket af!.. Jeg købte den i Fona og tog den bedste forsikring..

Spørgsmålet er dette, hvor lang reperationstid kan jeg forvente? eller får jeg en ny computer?.. eller hvad vil i gætte på?

Glade julehilsner

Kenneth
Avatar billede chokotrut Nybegynder
23. december 2003 - 23:52 #1
Tror du ikke det er nok med et nyt netværkskabel så? Hvis resten altså virker fint.
Avatar billede googolplex Novice
23. december 2003 - 23:52 #2
Den vil højst sandsynligt blive repareret, hvor lang tid du skal vente bør du spørge dem om...så har du også noget at holde dem op på!!

Men jeg ville ikke forvente at du kan få den før det nye år :(
Avatar billede cpufan Juniormester
23. december 2003 - 23:59 #3
prøv at "vende kablet" så kabelenden med låsen sidder i den bærbare,
mon ikke den så sidder fast igen?
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
24. december 2003 - 15:43 #4
prøv en anden kabel inden du smutter i Fona.. bare for at undgå det der lidt underlige blik man kan blive sendt... i øvrigt god jul.