Deling af en internet linje
hej alle sammen, jeg har siddet og tænkt på noget. Vi har her hjemme en 1024 * 256 linje, hos TDC, vi har 3 computere i hjemmet, og hvis en af os downloader mens en de andre er inde og spille, så lagger det af HT. findes der ikke en måde at dele linjen på, sådan så alle tre computere har hver deres internet hastighed til rådighed, sådan så det ikke påvirker de andre når man downloader. evt med et program eller et eller andet...MVH ZijCo
