nedenstående er fra Stofasupport...
Noget der kan hjælpe jer?
Hej John.
Hvis i har opsat en router skal i kun logge på fra en af PC'erne. Derefter skulle alle kunne komme på.
Dette forudsætter at i har opsat NAT i routeren.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Kim Laugesen
StofaNet Network Operation Center / StofaNet Abuse Department
Telia Stofa A/S, Uraniavej 6, DK-8700 Horsens
Web:
http://www.stofa.dk-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: John Stigers [mailto:johnstigers@mail1.stofanet.dk]
Sendt: 29. december 2003 20:56
Til: support@stofa.dk
Emne: Stofanet med router
Hejsa.
Min svigerfar har lige fået en router i julegave.
Den fungerer perfekt, dog syntes han det er lidt træls at han kun komme på med nr. 2 pc hvis nr.1 er logget på i forvejen + nr. 2 bliver smidt af hvis man logger af på nr. 1.
Hvad er løsningen til dette?
Har hørt at det skulle være nok at i nulstillede macadressen, så han derved fik en ny næste gang, han vil logge på.