Avatar billede zity Nybegynder
29. december 2003 - 16:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Dele ADSL forbindelse over 200 meter afstand?

Hvordan deler man en ADSL forbindelse nemmest og billigst over 200 meters aftand?.
Avatar billede bredker Nybegynder
29. december 2003 - 16:55 #1
du skal bare have en swits sat ind på halvvejen
du må have op til 100 m mellem hver swits
Avatar billede bredker Nybegynder
29. december 2003 - 16:57 #2
har selv brugt det mellem to huse
men du skal lige huske at hvis det er for at dele forbindelsen mellem dig og en nabo , så er det ikke lovligt , men er det for at naboen er ansat ved dig og skal brugee det for at klare jobbet , så må du godt
Avatar billede zity Nybegynder
29. december 2003 - 16:59 #3
Det er ikke til naboen :)
Avatar billede bredker Nybegynder
29. december 2003 - 17:04 #4
det var også bare en oplysning
men hvis du bare har en swits imellem og der ikke er mere end 100 m pr kabel ,så køre det fint , somsagt har jeg selv haft det til at køre på den måde , og det var bare med den billigste swits jeg kunne finde , bare husk at der kan være forskel på kablerne , da der er nogle der ikke er så gode hvis de skal graves ned
Avatar billede zity Nybegynder
29. december 2003 - 17:04 #5
Er det med alm. netwærks kabel?
Avatar billede zity Nybegynder
29. december 2003 - 17:06 #6
Ved du hvor man kan købe en swits?
Avatar billede bredker Nybegynder
29. december 2003 - 17:07 #7
ja , jeg brugte det billige og trak det i et flexrør ( et af dem der bruges af eliktrikkerne ) , de holder dog ikke mere end 5-6 år
skal de holde længere , skal du have et der er er beregnet til at grave ned
det er samme indmad , men med en bedre kappe
Avatar billede bredker Nybegynder
29. december 2003 - 17:08 #8
switsen kan du få i næsten alle edb forretninger til 250-300 kr , du skal også lige huske at der skal strøm til den
Avatar billede bredker Nybegynder
29. december 2003 - 17:11 #9
ved forøvrigt at de har tilbud på netkabler her lige nu , og er ret flinke til at hjælpe med råd , og de ved hvad de snakker om
http://www.cableteam.dk/shop/
Avatar billede zity Nybegynder
29. december 2003 - 17:31 #10
Takker for hjælpen :)
Avatar billede bredker Nybegynder
29. december 2003 - 17:31 #11
selv tak
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester