Avatar billede clang-k55 Nybegynder
09. januar 2004 - 21:19 Der er 4 kommentarer

Fjernsyn kan ikke finde kanaler

Hej eksperter...

Jeg vil gerne søge efter programmer på mit TV, men når jeg går ind i menuen under installering står der inaktiv udfor alt hvad der har med program sortering og programsøgning at gøre. Nogen der har en anelse om, hvorfor den gør det??

(Jeg har et Philips-TV)
10. januar 2004 - 02:14 #1
("skud i tågen"..) Det kan være at menuen er manuelt låst, sådan at man ikke kommer til at slette alle indtillingerne efter at ha' lavet dem.
- og så at de skal låses op inde i en anden menu.
Eller også er der nogle andre instillinger der SKAL instilles før du kan få adgang til program-søgningen.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. januar 2004 - 21:23 #2
Hvad hvis man hiver stikket ud at stikkontakten, bliver det så ikke "nulstillet"?
11. januar 2004 - 03:10 #3
Nej, man skal jo heller ikke til at instille alle kanalerne hvis man har haft slukket for strømmen til tv'et fx. under et tordenvejr.
Hvis hukommelsen skal slettes, er det nok noget med en knap/jumper på printpladen (og det skal man nok ikke rode med selv).
Avatar billede jogges Nybegynder
12. august 2004 - 23:52 #4
er den på automatisk søgning