Avatar billede grave Nybegynder
16. januar 2004 - 00:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

resend a mail

Jeg bruger et webmail system der henter filer fra en pop3(UebiMiau), dette system lægger de mails der er læst i nogle session filer, hvori hele mailen bliver gemt som den er, med alle headers osv, jeg skal nu have lagt om til SquirrelMail og IMAP, men jeg vil have alle brugernes eksisterende mail med, så jeg skal have alle disse session filer sendt igen til brugeren,
er der ikke en måde at sende en mail igen hvis filen indholder alle headers, uden at skulle til at skrive kæmpe scripts ??

David
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2004 - 01:42 #1
Vil det sige, at du har en række filer, der hver for sig indeholder en mail med en enkelt rå ubehandlet mail?

Ligger filerne sorteret efter modtager eller bare i en stor bunke?

Hvilken IMAP-server vil du bruge? Vil den have MH-format, Maildir/-format eller mbox-format?
Avatar billede grave Nybegynder
17. januar 2005 - 15:06 #2
Oprydning!!