Avatar billede tspdk Nybegynder
17. januar 2004 - 00:25 Der er 6 kommentarer

Database connection ikke lukket

Hej

Kan man på nogen måde tjekke om der er Database connection der ikke bliver lukket.

Jeg tænker på jeg sidder med en webside som jeg skal kigge igennem, men der er bare MANGE filer.

Findes der et program eller noget online værktøj der kan tjekke såden noget.
Avatar billede mufoxe Nybegynder
17. januar 2004 - 00:30 #1
Desværre er der rigtigt mange forskellige måder at åbne forbindelse til databasen i ASP. Man kunne i teorien lave et program, som kigger efter linier i dine scripts, som indeholder åbn og luk kommandoer. Hvis man efter endt scan står med to tal som ikke er ens, har man en fil, som skal kigges igennem.
Avatar billede tspdk Nybegynder
17. januar 2004 - 00:35 #2
tjaaaaa..... idén er god..... Men der er ca. 600 sider der skal tjekkes igennem
Avatar billede tspdk Nybegynder
17. januar 2004 - 00:52 #3
.
Avatar billede tspdk Nybegynder
17. januar 2004 - 00:52 #4
iko
Avatar billede tspdk Nybegynder
17. januar 2004 - 00:53 #5
opå
Avatar billede websam Nybegynder
17. januar 2004 - 08:00 #6
Hvis du ved hvad din forbindelse heder kan du jo selv lave en side der ved hjælp af Scripting.FileSystemObject søger alle dine filer igennem efter database forbindelsen og samtidig søger efter om der er lukket for databasen.

Jeg har ikke prøvet det men det burde da virke :o)

/websam