Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2004 - 15:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Giv karma til ikke aktive brugere

Jeg kan ikke helt beslutte mig om dette er en buf eller en feature og jeg har heller ikke testet det helt i bund, men tilsyneladende kan man give karma til ikke aktive brugere, og dermed jage dem til evige tider. Om det er hensigtsmæssigt skal jeg ikke afgøre, men sjovt er det
Avatar billede riversen Nybegynder
18. januar 2004 - 15:45 #1
tænkte på det samme, men lod være med at teste det, af den årsag, at en konto i princippet godt kan genaktiveres.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
18. januar 2004 - 15:48 #2
Derudover kan for os være en hjælp til lige at få en føling med brugerens tidligere eskapader hvis man tjekker en tidligere profil. -og som riversen skriver,- så sker det at konti bliver genåbnet.
Avatar billede lordhead Nybegynder
18. januar 2004 - 16:25 #3
Det er da en god feature ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2004 - 18:58 #4
LOL - til dem der kender mig ;)
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hotpop - *ROFL*
Avatar billede exp Juniormester
18. januar 2004 - 19:04 #5
... og direkte (til de dovne):
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hotpop&option=karma

Oprettede du john_stigers lige efter du lukkede hotpop?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2004 - 19:14 #6
jep.
Avatar billede riversen Nybegynder
18. januar 2004 - 19:52 #7
hotpop... hvor har du det navn fra
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2004 - 19:57 #8
riversen> det kom sig af at jeg brugte hotpop.com til pop3 mails - hvad da?
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2004 - 11:32 #9
bare et interessant navn, som jeg ikke lige kan associere med den person der ligger bag :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2004 - 20:42 #10
ok ;)