Avatar billede ssa Nybegynder
19. januar 2004 - 09:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flytning af fil på 800 Mb?

Jeg har en fil på over 800Mb, som jeg skal have flyttet til et andet system. Det er ikke lige muligt at sætte systemerne sammen og heller ikke at montere en harddisk. Jeg vil gerne have den opdelt, så den kan brændes på en CD. Har nogen en idé?
Avatar billede mufoxe Nybegynder
19. januar 2004 - 09:08 #1
Brug WinRAR eller WinZip. De kan begge opdele din fil.
Avatar billede klud Praktikant
19. januar 2004 - 09:09 #2
Du kan bruge Winrar eller winzip eller winace, og pakke i filer af fx. 50Mb. så kan du få det til at passe.
Avatar billede ssa Nybegynder
19. januar 2004 - 09:10 #3
OK. Men kender I lige måden at gøre det på med Winzip?
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 09:24 #4
H.klik på filen og zip-add to zip og lav den som : filnavn zip, brænd den så, på den måde er der ingen grund til at dele den;)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
19. januar 2004 - 09:31 #5
køb en 800MB skive, og fyr brænd den på der ;-)

(kræver overburn understøttelse på din brænder)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
19. januar 2004 - 09:33 #6
magictouch ->  hvordan vil du komprimere en fil med 100MB, når der kun er en fil ?? så er det sgu en god komprimering ...!
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 09:49 #7
zonic>har lige komr. en fil på 3,12 mb til 508 kb;) med winzip
Avatar billede ssa Nybegynder
19. januar 2004 - 10:31 #8
Filen kan ikke komprimeres mere! Jeg har brug for et svar på, hvordan man får winzip til at lave pakker, som "klud" skriver om.
Avatar billede klud Praktikant
19. januar 2004 - 11:20 #9
Bruger ikke winzip så meget, men med winrar eller winace er det meget nemt. Åbn programmet og du kan sikkert finde en måde at gøre det på, der står typisk 1,44Mb der til at starte med.
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 11:31 #10
Hvis filen er zipped, så åbn den i winzip classic-marker alt, i action er der -split, gør det og giv den et navn.
Avatar billede ssa Nybegynder
19. januar 2004 - 16:18 #11
magictouch> Det var lige svaret!!! Lav et spørgsmål - så får du points.
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. januar 2004 - 17:16 #12
Fint du fik det til det;)