Avatar billede cms Nybegynder
23. januar 2004 - 01:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i topliste eller top 10

Har netop fået pro.
Ser dog at topliste og top 10 ikke er helt enige om hvad der skal tælle.. "Tjente point" eller "Total".
Beregningerne passer desuden heller ikke for den enkelte bruger.
Avatar billede kenp Novice
23. januar 2004 - 08:06 #1
hvis du har begge lister fremme, så er den ene tjente point og den anden også ar opsparet point med.
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. januar 2004 - 10:15 #2
Top 10 listen er blevet til point tjent, hvis man kigger i kolonnen point tjent passer den meget godt med Top 10.
Selvom den hedder Top 10 er i virkeligheden den box som hedder "Kategori Top 10" i box instillinger som bliver vist. Hvis du i box instillinger tager den box som hedder "Top 10" vil toplisten og "Top 10" passe med kolonne Total.

På den "gamle eksperten (E3)" blev Top 10 listen automatisk vist på ikke kategori sider og den blev automatisk til "Kategori Top 10" hvis man gik ind i en kategori. På E4 lader det til at den enten kun viser Kategori Top 10 eller Top 10 hele tiden alt efter hvad man har valgt, som de to box har samme titel på siderne..

Kolonnen Total bliver til på denne måde: Point Tjent(spm+art)+5pr.dag+300-Point Brugt(spm+art)

Top 10 boxen bliver ikke opdateret så tit, efter E4 kom, så derfor kan der være lidt forskel når folk får point i løbet af dagen.
Avatar billede cms Nybegynder
02. februar 2004 - 09:26 #3
Ok :) Tak for forklaringen!