Avatar billede kmc98 Nybegynder
23. januar 2004 - 22:12 Der er 4 kommentarer

Kan ikke slette Cookies

Har fået en Cookies som ikke kan slettes, som ligger i mappen Temporary Internet Files " nn@girls-sucking.com " 322 byte
Kører på Windows ME

på forhånd tak

Kim Chr
Avatar billede bredker Nybegynder
23. januar 2004 - 22:15 #1
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede arlet Juniormester
23. januar 2004 - 22:15 #2
hent dette program, det skal nok fjerne alle cookies

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#emptytemp
Avatar billede jinglebell Nybegynder
23. januar 2004 - 22:15 #3
nn@girls-sucking.com  LOL

Sry for spam, men var simpelthen nød til det ;-)

Go` weekend
Avatar billede fromsej Praktikant
23. januar 2004 - 22:37 #4
Følg Bredkers anvisning, der ligger mere snavs på den PC end cookies.